Tietosuojaseloste
Yhdistetty rekisteriseloste ja informointiasiakirja
1. Rekisterinpitäjä
Ranuan Hevospalvelut Oy
Laaksotie 26
97700 Ranua
040-8352709
hevospalvelut.kaikkonen@gmail.com
Y-2838487-8
Ehdot
Osapuolet
Omistaja/myyjä/varaustenhallinta
Ranuan Hevospalvelut Oy
Laaksotie 26
97700 Ranua
040-8352709
hevospalvelut.kaikkonen@gmail.com
Y-2838487-8
Asiakas
Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja ostaessaan tuotteita ja palveluja Ranuan Hevospalvelut Oy Internet-palveluissa.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Varausehdot
Näitä ehtoja sovelletaan vuokrattaviin ja varattaviin tuotteisiin ja palveluihin. Yhteisesti näistä käytetään nimitystä "kohde".
Varaaminen
Asiakas vastaa siitä että hän tutustuu varauskohteen/-kohteiden kuvaukseen ja ohjeistuksiin sekä varaukseen liittyviin ehtoihin.
Asiakkaan tekemä varaus on sitova siinä yhteydessä, kun tilaus-/maksuvahvistus on lähetetty asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
Asiakas maksaa varauksen valitsemansa maksutavan mukaisesti noudattaen maksutavan mukaisia ehtoja.
Varausjärjestelmä lähettää tilaus-/maksuvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
Ranuan hevospalvelut oy ei vastaa epäonnistuneesta varauksesta vaan asiakkaan tulee viipymättä olla yhteydessä Ranuan hevospalvelut oy:hyn tilanteen korjaamiseksi.
Ranuan hevospalvelut oy ei anna takuuta siitä, että kohde on tässä tilanteessa yhä vapaa.
Mikäli kohde ei ole vapaa, rahat palautetaan tai tilalle tarjotaan mahdollisuuksien mukaan toista kohdetta.
Peruutukset ja muutokset
Peruutuspäivä on se päivä, jona Ranuan hevospalvelut oy on saanut tiedon peruutuksesta.
Asiakas vastaa siitä, että peruutus on lähetetty riittävän ajoissa.
Mikäli asiakas peruuttaa varauksensa,
kun varauksen alkamiseen on aikaa alle 1 vrk, peritään hinta kokonaisuudessaan.
Omistajan oikeus peruuttaa varaus
Ylivoimaisen esteen sattuessa (force majeure) voi Ranuan hevospalvelut oy irtisanoa kauppasopimuksen. Irtisanomisesta ilmoitetaan viivytyksettä asiakkaalle.
Asiakkaalla on tällöin oikeus saada maksamansa hinta kokonaisuudessaan takaisin.
Force majeure -esteen takia irtisanotusta palvelusta asiakkaalle mahdollisesti syntyneitä kuluja ei korvata.
Valitukset
Mahdolliset valitukset on aina tehtävä mahdollisimman nopeasti aiheen ilmaannuttua.
Mikäli asiaan ei saada tyydyttävää ratkaisua tai siihen liittyy korvausvaatimus, tulee valitus lähettää kuukauden kuluessa palvelun käyttöpäivästä kirjallisesti.
Ranuan hevospalvelut oy pyrkii käsittelemään valituksen mahdollisimman nopeasti kuitenkin enintään kuukauden kuluessa.
Jos asiakas ja Ranuan hevospalvelut oy eivät pääse yhteisymmärrykseen, asiakas voi saattaa riita-asian kuluttajavalituslautakunnan käsiteltäväksi.
Toimitusehdot
Sopimuksen syntyminen
Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun tilaus on vahvistettu (tilausvahvistus/maksuvahvistus).
Tilausvahvistus/Maksuvahvistus toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse.
Kaupan peruutus ja palauttaminen
Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
Palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on alkuperäistä vastaavassa kunnossa.
Myös mahdollisen tuotepakkauksen on oltava myyntikelpoinen.
Ole yhteydessä myyntiin tarkempien palautusohjeiden saamiseksi.
Palautusoikeus ei koske kaiverrettuja eikä muita yksilöllisiä tuotteita, majoituspalveluja, ravintolapalveluja tai muita tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajan palveluja.
Tuotetakuu
Noudatamme valmistajan tai maahantuojan määrittelemiä takuuehtoja.
Toimitus
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.
Maksuehdot
Ranuan hevospalvelut oy soveltaa palveluissaan luotettavia ja turvallisia maksuvälitystahoja.
Ranuan hevospalvelut oy ei tallenna pankkiyhteys- tai luottokorttitietoja missään vaiheessa.
Asiakas sitoutuu noudattamaan valitsemansa maksutavan mukaisia ehtoja.
Maksaminen Ranuan hevospalvelut oy.n laskulla (Yrityksille ja yhteisöille)
Lasku on vain yritysten ja yhteisöjen käyttöön.
Lasku on maksettava laskuun merkittyyn eräpäivään mennessä
Mikäli varattavan kohteen tai tuotteen laskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, tilaus poistuu ja kohde palautuu takaisin kauppaan.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii bambora PayForm/Visma Pay jonka ehdot näkyy tilauksen maksuvaiheessa ennen maksua
Mikäli maksutapahtumaa ei ole saatettu onnistuneesti loppuun tilaushetkellä, Ranuan hevospalvelut oy ei käsittele tilausta.
Yleiset ehdot
Verkkopalvelussa esitetyt hinnat ovat arvonlisäverollisia.
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille.
Pidätämme oikeudet hintojen muutoksiin.
Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.
Ranuan hevospalvelut oy.llä on oikeus käyttää ja luovuttaa rekisteröityjä osoitetietoja suoramainontaan, etämyyntiin ja muuhun suoramarkkinointiin sekä markkina- ja mielipidetutkimuksiin ellei asiakas tätä kiellä. Kiellon voi tehdä ehdoissa mainittuihin yhteystietoihin.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Luotu: 3.2.2021
Privacy statement
Combined Register statement and information document
1. Registrar
Ranuan Hevospalvelut Oy
Laaksotie 26
97700 Ranua
040-8352709
hevospalvelut.kaikkonen@gmail.com
Y-2838487-8
Terms
The parties
Owner/seller/booking manager
Ranuan Hevospalvelut Oy
Laaksotie 26
97700 Ranua
040-8352709
hevospalvelut.kaikkonen@gmail.com
Y-2838487-8
Customer
The customer undertakes to comply with these conditions when purchasing products and services on Ranuan Hevospalvelut Oy Internet services.
The transaction is created between the customer of the online store and the online store. The online store is responsible for all obligations related to the store.
Booking conditions
These terms and conditions apply to products and services that can be rented and reserved. Collectively, these are referred to as "items".
Reservation
The customer is responsible for familiarizing himself with the description and instructions of the reservation object/objects and the conditions related to the reservation.
The reservation made by the customer is binding when the order/payment confirmation has been sent to the email address provided by the customer.
The customer pays for the reservation according to the payment method he has chosen, following the terms and conditions of the payment method.
The reservation system sends the order/payment confirmation to the e-mail address provided by the customer.
Ranuan hevospalvelut oy is not responsible for a failed reservation, but the customer must contact Ranuan hevospalvelut oy without delay to rectify the situation.
Ranuan hevospalvelut oy does not guarantee that the object is still free in this situation.
If the property is not available, the money will be returned or, if possible, another property will be offered instead.
Cancellations and changes
The cancellation date is the day on which Ranuan hevospalvelut oy has received information about the cancellation.
The customer is responsible for sending the cancellation in sufficient time.
If the customer cancels his reservation,
when there is less than 1 day before the start of the reservation, the full price will be charged.
The owner's right to cancel the reservation
In the event of a force majeure, Ranua hevospalvelut oy may terminate the contract. The customer will be notified of the termination without delay.
In this case, the customer has the right to get back the price he paid in full.
Any expenses incurred by the customer from the service terminated due to force majeure will not be reimbursed.
Complaints
Any complaints must always be made as quickly as possible after the topic arises.
If there is no satisfactory solution to the matter or there is a claim for compensation, the complaint must be sent in writing within one month from the date of use of the service.
Ranuan hevospalvelut oy tries to process the complaint as quickly as possible, but within a maximum of one month.
If the customer and Ranuan hevospalvelut oy cannot reach an agreement, the customer can refer the dispute to the Consumer Complaints Board.
Terms of delivery
Formation of the contract
The binding sales contract comes into force when the order is confirmed (order confirmation/payment confirmation).
The order confirmation/payment confirmation is sent to the customer by e-mail.
Cancellation and return of the transaction
The products have a 14-day right of return in accordance with the Consumer Protection Act.
The right to return is only valid if the product is in the same condition as the original.
Any product packaging must also be salable.
Contact sales for more detailed return instructions.
The right of return does not apply to engraved or other individual products, accommodation services, restaurant services or other leisure services arranged for a specific time.
Product warranty
We comply with the warranty conditions specified by the manufacturer or importer.
Delivery
Delivery costs include postage and packaging costs. You can see the delivery costs after choosing the payment and delivery method of the shopping cart.
Terms of payment
Ranuan hevospalvelut oy uses reliable and safe payment intermediaries in its services.
Ranuan hevospalvelut oy does not store bank connection or credit card information at any time.
The customer undertakes to comply with the terms and conditions of the chosen payment method.
Payment by invoice from Ranua hevospalvelut oy. (For companies and entities)
The invoice is only for use by companies and communities.
The invoice must be paid by the due date indicated on the invoice
If the invoice for the reserved item or product has not been paid by the due date, the order will be canceled and the item will be returned to the store.
Bambora PayForm/Visma Pay acts as the payment intermediary for the online store, the terms of which can be seen in the payment phase of the order before payment
If the payment transaction has not been successfully completed at the time of the order, Ranuan hevospalvelut oy will not process the order.
General conditions
The prices shown in the online service include VAT.
We sell products to adults and corporate customers.
We reserve the right to change prices.
The customer is responsible for the correctness of the information they provide.
Ranua hevospalvelut oy. has the right to use and hand over registered address information for direct advertising, remote sales and other direct marketing as well as market and opinion surveys, unless the customer forbids this. The ban can be made to the contact information mentioned in the terms and conditions.
We reserve the right to change our terms of delivery. Before placing an order, the customer must familiarize himself with the delivery conditions valid at any given time.
Created: February 3, 2021